PELARIS PAKU EMAS

ILMU Pagar Ghaib PELARIS PAKU EMAS adalah suatu bentuk ikhtiar secara batin/spiritual yang merupakan daya upaya untuk memagari secara metafzik baik itu KEDAI, KILANG, HOTEL, RESTORAN, RUMAH dan KENDERAAN, dengan Media RAJAH PAKU EMAS yang siap pakai kerana sudah melalui proses RITUAL sesuai dengan kepentingan anda yang dipasangkan pada EMPAT SUDUT penjuru tempat/ areal lokasi yang akan di PAGARI. Fungsi dari pagar ghaib itu sendiri adalah untuk memproteksi tindak kejahatan, baik kejahatan yang bersifat fizik seperti PENCURI/PEROMPAK/KES PECAH RUMAH mahupun kejahatan berbau metafizik seperti SANTET, GUNA-GUNA & TELUH.

Anda dapat menggunakan ilmu ini untuk diri sendiri dan dapat pula digunakan untuk membantu orang seperti Melariskan semua jenis perniagaan,Menolak sihir perniagaan,Mengusir gangguan makhluk halus penghalang perniagaan,Mendatangkan ramai pelanggan dan tetamu.Menarik pelanggan, klien dan pengunjung untuk kedai-kedai dan kilang,klinik dsbnya. Perlindungan dari serangan psikik, kekuatan tenung hitam dan entitas negatif. Bisnes Anda akan menarik lebih banyak orang yang pada akhirnya akan menyebabkan bisnes lain untuk gagal dalam bersaing dengan Anda.

Mendorong pertumbuhan bisnes dan menghilangkan masalah bisnes yang terkait. Bisnes akan diberkati dengan kekayaan dan kemakmuran. Mampu melariskan segala jenis perniagaan dan usaha . Menderaskan rezeki agar deras mengalir dan berlimpah ruah. Menjadikan usaha semakin maju, lancar dan lebih berkembang pesat. 

FIDYAH : RM 150
BONUS :KITAB AMALAN REZEKI AGUNG KUBRO

KELEBIHAN HIKMATUL HAQ

1-Belajar rahsia tok guru

2- Tujuan belajar utk kesucian

3-Pendek masa belajar -3 jam tapi banyak rahsia yang diajar

4-Mudah,badan tak sakit,cepat dapat walaupun banyak yang diperlajri

5-Belajar rukun silat (tak tahu rukun silat maka tak sah la pembelajaran silat kita ,bermakna tak tamat atau khatam)

6-Belajar ilmu peringkat tinggi seperti pemusnah garis laksamana,kipas nandung dan mengambil isi batin lawan

7-latihan ulangkaji yg mudah :5 minit seharipun dah cukup

8 Tidak perlu berkawan utk berlatih

9 DLL

PELIK kan???

JIKA DISULUH AKAN TERANG

JIKA DIPERLJRI AKAN DIKETAHUI RAHSIA2 INI

BUKAN UNTUK MENDABIK DADA ATAU RIAK TAPI UNTUK PASTIKAN SEMUA UMAT ISLAM TAHU KAEDAH MENJAGA DIRI ,KELUARGA DAN AGAMA DENGAN CARA YANG MUDAH