MUKA DEPAN


...SELAMAT DATANG KE PUSAT RAWATAN TENAGA KEROHANIAH HIKMATUL HAQ…
 
Ya Allah Ya Rahmaan Ya Rahiim"Muliakan dan Sayangilah para Saudaraku yang Buka Blog ini beserta Keluarganya....Berikanlah Kesihatan Kekuatan Zahir Bathin, Kesuksesan dalam Segala Hal, Terangi Hari harinya dengan Cahaya Mu....Cahaya Kasih Sayang Mu. 

Ya Rabb,Mudahkanlah Segala Urusannya...Terangi dengan Cahaya Pengetahuan Mu, Berikanlah Petunjuk Mu Ya Allah.Kuatkan dan Mantapkan Iman Takwa dan Ibadahnya....Limpahkan dan Curahkan Kekayaan, Rezeki yang Berkah,Berikan Kebahagiaan Bersama Keluarga.. 

Selamat datang di Pusat Rawatan Hikmatul Haq Spiritual Development Centre. Pusat Rawatan Hikmatul merupakan suatu portal tentang berbagai hal yang terkait dalam bidang ilmu hikmah, khodam, dan kesaktian ghoib. 

Ilmu yang diajarkan adalah ilmu haq tingkat kewalian yang tidak menyimpang dari Al-Qur’an dan Sunnah Rosululloh SAW. Selain itu, ilmu yang diajarkan memang tergolong ilmu langka warisan para pendekar zaman dahulu kala, yang tidak semua orang memilikinya.
Akan tetapi, “YAYASAN METAFISIKA HIKMATUL HAQ” membuka pintu selebar-lebarnya bagi siapa saja, tanpa memandang agama apapun, yang ingin menguasai ilmu-ilmu langka tersebut. Para Pelajar akan digembleng oleh para Dewan Guru yang mumpuni dan berpengalaman dibidangnya.

Sehingga dalam waktu yang relatif singkat, pelajar akan memiliki kemampuan ghoib yang sangat ampuh dan dahsyat serta dapat dimanfaatkan bila saja dan dimana saja untuk selamanya.

Situs ini juga dipersiapkan sebagai media terlengkap bagi siapa saja yang ingin mempelajari Hipnotisme, baik mereka yang berasal dari kalangan awam, maupun mereka yang telah menjadi praktisi Hipnotis & Hipnoterapi.

ANTARA KE ILMUAN YANG KAMI TAWARKAN

MEDITASI SUFI,KEILMUAN WALI KERAMAT, HAKIKAT INSAN, TASAWUF, ILMU "KEKELUARGAAN" META, MEDITASI MANTRA, PENYEMBUHAN SUFI, CHAKRA MEDITATION, TRADITIONAL USUI REIKI, TRADITIONAL KUNDALINI REIKI, PEMBANGKITAN ILMU KUNDALINI, KARUNA REIKI,TUMMO, GOLDEN TRIANGLE, DRISANA, ILMU TENAGA DALAM HAQ, TENAGA DALAM LOTHIF, TENAGA DALAM AL HIKMAH, TENAGA DALAM METTA,

TENAGA DALAM WALI SUCI, TENAGA DALAM PANCA MURNI,KANJENG SUNAN KALIJAGA,TENAGA DALAM NUR ILLAHI, BRAJAMUSTI, SAPU JAGAT AGUNG, ILMU KHODAM, GEMDAM, ILMU NUR BIDADARI, TENAGA DALAM TAPAK WALI, SHAKTIVAT & ABHISEKA ENLIGHTENMENT, SHAKTIPAT / SHAKTIVAT ENERGY, NERIYA, PRANA SHAKTI DHARANA & DHAYANA, SAMADI, PSYCHICS HEALING HINGGA KE SHAMBALLA RAY ENERGY, PEMBEDAHAN METAFIZIK.

Dr. (H) Hamzah ( Ki Megat Panji Alam )
Founder of Akademi Hikmatul Haq Malaysia
Untuk keterangan lanjut sekira anda mempunyai apa-apa pertanyaan atau kemusykilan, anda boleh menghubungi:
Telpon: 0134000264 hanya diberi kepada yang benar serius

KELEBIHAN HIKMATUL HAQ

1-Belajar rahsia tok guru

2- Tujuan belajar utk kesucian

3-Pendek masa belajar -3 jam tapi banyak rahsia yang diajar

4-Mudah,badan tak sakit,cepat dapat walaupun banyak yang diperlajri

5-Belajar rukun silat (tak tahu rukun silat maka tak sah la pembelajaran silat kita ,bermakna tak tamat atau khatam)

6-Belajar ilmu peringkat tinggi seperti pemusnah garis laksamana,kipas nandung dan mengambil isi batin lawan

7-latihan ulangkaji yg mudah :5 minit seharipun dah cukup

8 Tidak perlu berkawan utk berlatih

9 DLL

PELIK kan???

JIKA DISULUH AKAN TERANG

JIKA DIPERLJRI AKAN DIKETAHUI RAHSIA2 INI

BUKAN UNTUK MENDABIK DADA ATAU RIAK TAPI UNTUK PASTIKAN SEMUA UMAT ISLAM TAHU KAEDAH MENJAGA DIRI ,KELUARGA DAN AGAMA DENGAN CARA YANG MUDAH