ILMU SARUNG JAGAD

Ilmu Sarung jagad ini adalah pegangan rahsia para guru - guru serta kyai – kyai tua dari zaman dulu lagi di nusantara kita baik di tanah melayu mahu pun di tanah jawa. Ilmu sarung jagad ini adalah asli dari aliran ilmu hikmah kuno dan langka yang menggunakan ayat kunci dari ayat suci Al Quran.

Ilmu ini dianggap langka dan unik kerana amalannya yang mudah tapi multifungsi ( Sapu Jagad ) yang pada tahap puncaknya boleh dijadikan perisai ampuh hingga musuh yang menyerang secara fisik & ghaib akan mengalami situasi “ SENJATA MAKAN TUAN ” pada musuh itu sendiri walaupun serangannya secara terangan atau didalam gelap tersembunyi. Antara manfaat ilmu sarung jagad ini adalah untuk unsur keselamatan , kebatinan dan pemusnah musuh. Ilmu ini akan bekerja secara automatik dan optimal bila diamalkan secara istiqomah oleh pengamal dan kunci inti kekuatan serta persyaratan utama ilmu ni adalah KESABARAN.

Lam Alif yang dinazarkan di badan akan mengeluarkan getaran yang hebat melindungi diri pengamal dari serangan setiap penjuru dan se alam jagad. 10 Kunci bumi menyebabkan musuh tidak dapat bergerak dan tewas. Kebal dari semua jenis senjata tajam atau tumpul. Ilmu ini boleh dikuasai secara jarak jauh/online atau hadir.InsyaAllah.

Mahar: RM 165.00 ( Murid ) RM 250.00 ( Guru ) hubungi 0134000264 

KELEBIHAN HIKMATUL HAQ

1-Belajar rahsia tok guru

2- Tujuan belajar utk kesucian

3-Pendek masa belajar -3 jam tapi banyak rahsia yang diajar

4-Mudah,badan tak sakit,cepat dapat walaupun banyak yang diperlajri

5-Belajar rukun silat (tak tahu rukun silat maka tak sah la pembelajaran silat kita ,bermakna tak tamat atau khatam)

6-Belajar ilmu peringkat tinggi seperti pemusnah garis laksamana,kipas nandung dan mengambil isi batin lawan

7-latihan ulangkaji yg mudah :5 minit seharipun dah cukup

8 Tidak perlu berkawan utk berlatih

9 DLL

PELIK kan???

JIKA DISULUH AKAN TERANG

JIKA DIPERLJRI AKAN DIKETAHUI RAHSIA2 INI

BUKAN UNTUK MENDABIK DADA ATAU RIAK TAPI UNTUK PASTIKAN SEMUA UMAT ISLAM TAHU KAEDAH MENJAGA DIRI ,KELUARGA DAN AGAMA DENGAN CARA YANG MUDAH